maandag 2 juli 2012

Een topper!


Dit heb ik toch echt even op de foto vastgelegd zodat ik later, wanneer de euforie verdwenen is, weer even kan nagenieten! De reportage over Maarten en Wilma met de titel Pionieren in Noorwegen, blijft mensen trekken. Toen de 3.000 kijkers gehaald waren, dacht ik: als de 5.000 maar gehaald wordt :-) Op dit moment staat de teller op 11.365 en daarmee staat ie bovenaan van alles wat er op 'Boerderij' gelezen wordt. Ik loop ondanks dat ik snipverkouden ben, de hele week al op rozen... eigenlijk al bijna 2 weken :-)


Hier nog een overzicht van de pagina 'foto en video' met mijn naam erbij.


Dat 'Pionieren in Noorwegen' nog steeds bovenaan staat, zag ik bij toeval toen ik vanmorgen een nieuwe reportage over aardbeien in de Oekraïne bekeek. Op de foto: een man die aardbeien gaat plukken. Boeiend! Gauw kijken! Handig dat mijn zus Mary 2 dagen per week bij 'Boerderij' werkt (met haar eigen tekstbureau) en me vertelde dat mijn nieuwste reportage 'Het 2de leven van Hereford Maria' morgen online gaat. Ik hoop op net zoveel kijkers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten