vrijdag 17 augustus 2012

TchinTchin eindelijk moeder :-)


Na jaren wachten was het vandaag dan eindelijk zover... TchinTchin, de bordercollie op wijndomaine Favori heeft pups gekregen. De grote vraag: ligt het aan TchinTchin of ligt het aan Kiba dat er maar geen pups komen, is dus opgelost... het ligt aan geen van beide. 

Hanneke mailde dat er vandaag tussen half 11 en 2 uur 8 pups geboren zijn. Tjonge zeg, 8 pups... die TchinTchin doet het nest van 2011 dat maar niet kwam, er nu maar bij. Om 5 uur vanmiddag speelde TchinTchin alweer met haar stokjes. Ik heb die hond nog nooit zonder stokjes in haar bek gezien :-) 

Henk en Hanneke willen 1 pup houden. Liefhebbers die graag een pup willen en zin hebben in een rit naar de Provence, kunnen bij mij terecht voor het mailadres of kijk op de site. 

Begin september ga ik nog een paar dagen naar de Provence, om mijn auto op te halen die niet verkocht is en nog bij André en Helga staat. Leuk, kan ik kraamschudden :-)

Henk en Hanneke, gefeliciteerd met de pups.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten