vrijdag 9 november 2012

Oeps! De blogspot is vol!

Afgelopen weekend had ik een begin gemaakt met een serie blogs over mijn nichtje Nina. Ruim 200 foto's had ik geschoten in GaiaZoo, de dierentuin in Kerkrade die wij (mijn zusje Mary, Nina en ik) half oktober hebben bezocht. Hoogtepunt was de roofvogelshow met aan het eind een kort optreden van Nina en 9 andere kinderen die een buizerd op de arm mochten beleven. Het was niet Nina die het meest genoot (zie het angstige gezichtje), maar de fotograaf/tante en moeder Mary vanaf de tribune :-)


De blogs: na het uploaden van foto 35 verscheen het vriendelijke verzoek ruimte bij te huren... ik had mijn limiet bereikt. Oeps! Wat nu? Na enig nadenken heb ik de blogs verwijderd, zodat ik de komende maanden nog wat ruimte heb voor blogs en reportages die op 'Boerderij' komen. Wel of geen nieuwe blogspot openen... het is allemaal afhankelijk van wat de toekomst brengen zal! 


Dat ik verhuisd ben, moet natuurlijk wel even vermeld worden. Dit is mijn nieuwe stulp. Niet het hele huis :-)... alleen het stukje dat je aan de linkerkant ziet. Het huis staat in Geulle aan de Maas. 


Aan de zijkant is een klein bruggetje over een afwateringskanaaltje van de Maas, vanwaar deze foto is genomen. Je ziet mijn huisje. De pastoor liep vroeger over dit bruggetje naar de kerk. Het is echt landelijk wonen. Geen geluid van verkeer... precies wat ik wil! De afgelopen week werd de maïs gehakseld in het veld voor de pastorie. Ik maakte sfeervolle foto's maar ja, de blogspot is bijna vol.

 In januari ga ik met mijn lief Henk naar Australië :-) Ik vrees dat er dan toch wel een nieuwe blogspot geopend moet worden! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten